KLIK SINI

Followers

Friday, 27 May 2011

Kenangan Zaman Kanak-kanak Ribena

Salam..

Hai sume.. Apa kabar korang malam ni haa?? Tiba2 pulak tanya kabar kan..
Malam ni Miss Marsh nak share ngan korang kenangan Miss Marsh
time zaman kanak2 ribena dulu.. Masa korang kecik2 dulu mesti korang
pergi ke Tadika kan?? sape2 yang skola tadika Kemas.. Korang ingat x gambar kenangan
korang ngan kawan2 tadika?? Mesti la ingat kan.. Sweet giler time 2 kan??
Tadi tengah Miss Marsh mengemas meja yang xberapa yang nak kemas ni.. Tiba2 lah terjatuh
pic zaman2 tadika dulu.. Teringat la memori yang sangat manis zaman tadika dulu..
Wakakakakakaka.. Siyez.. Kalau boleh rasa nak lalui balik zaman tadika 2...
Sangat best.. Miss Marsh ingat lagi time tadika dulu Miss Marsh malas sangat pegi skola..
Pagi2 bila mama kejutkan Miss Marsh akan pura2 xsedar atau pura2 xdengar..
Hahahahaha.. Xbole blah.. Bila da kena paksa pegi skola.. Miss Marsh nanges la..
Tanda memberontak la kononya kan.. Korang macam 2 x??
Time tadika dulu Miss Marsh ada skandal tau.. Korang ada x?? Hehehehe..
Nama dia Emi.. Emi ni slalu datang umah Miss Marsh tau.. Kitaorang slalu tengok album 
gambar sama2.. Hahaha.. Kalau ingat balik rasa macam klaka sangat..
Mama n abah Miss Marsh sampai skng still gosipkan Miss Marsh ngan Emi..
Miss Marsh sampai malu nak tegur Emi skng.. Adoyai... Rasa nak tergelak
bila teringat gosip zaman kanak2 ribena.. 
Kat bawah ni ada beberapa pic yang sama..
Agak2 korang yang mana 1 Miss Marsh ea??
Emi pun ada kat bawah ni..
Hehehehe..

Ceteka yang mana 1 Miss Marsh.. :)

Klik untuk tumbesaran beganda2.. :)


Alaaa.. Xjelas la pic ni.. Tapi xpe..Still bole nampak kan...
Ada sape nak teka yang mana 1 Miss Marsh???
Ceteka.. Ceteka...
Hehehehehe...


Wasalam..

12 comments:

Otakku Otaku said...

ko yang dudok tgh2 baju biru. kan? kan?

miss.neeya said...

ceh..jaat giler ko ea..klau ko nak tau.. 2 la emi.. peminat ak dari kcik smpai skng..hahaha..ak yg pling comel lagi cute la..ceteka..ceteka..

zacky ~786~ said...

alaa comel.. :D

miss.neeya said...

yg mna 1 comel??hihi

Otakku Otaku said...

miss kulat rambut tembikai paling atas blah kanannnnn

miss.neeya said...

ko ckp ak rambut tembikai..jaaaaattttt! eh..pandai la kamoo tekaa..tepat skali..yg pling atas n pling hjg belah kanan 2 la sy..comel kan..ahakssss.. :D

Otakku Otaku said...

mata sepet maseh menten. haha.. nak adiah!

miss.neeya said...

alamak..kenal tang mata ke??hahaha..hadiah??hdiah berupa blnja dinner..nak ke?? :D

Otakku Otaku said...

rezeki tak tolak.. kepsi! haha

miss.neeya said...

okehhh..xde hal..tp kna tggu mggu dpn..sbb ak nak blik trganu pg sok..lalalala..

Otakku Otaku said...

santekkk.. perut aku snyum da ni. hehe.. aku menanti dengan tabah.

miss.neeya said...

hahaha..bila ko nak tuntut janji??ak kat s.alam smpai isnin je..lalalalala

KLIK SINI

Miss iPod