KLIK SINI

Followers

Saturday, 9 April 2011

Justin Bieber datang Malaysia

Assalamualaikum..

Apa ke tajuk Justin Bieber datang Malaysia yang haku tulis ni??
Hahahahaa.. Entah pape je.. Niat hati nak tulis pasal benda lain.. 
Tapi xkena tajuk.. Entah kenapa hari ni Miss Marsh rasa
macam LOST.. I don't know how to describe.. Tapi I think today I lost 
something that precious to me.. Rasa sedih jugak.. Tapi kalau fikir perangai
dia mcm 2.. Rasa dia tak b'nilai pulak d'cc Miss Marsh ni..
Tapi diri ini sangat tidak menyangka begitu sikap dia sebenarnya..
Baru sekarang anda membuka topeng anda..
Ohhhhhh... Tidak..!
Bilakah bahagia akan muncul dalam hidupku ini..
Semua yang datang semuanya bertopeng..
Diri ini baru mahu mengecapi bahagia..
Belum sempat mengecapi bahagia... Rupa2nya dia juga sama..
So.. Diriku da ambil keputusan untuk melupakan dirimu..
Selamat tinggal M.A...
Terima kasih kerana telah menunjukkan sikap sebenarmu kepada diriku
sebelum aku lebih menyayangi dirimu..
Selamat tinggal..

Wasalam..

No comments:

KLIK SINI

Miss iPod