KLIK SINI

Followers

Monday 14 March 2011

Kaki Bodek

Assalamualaikum..

Hari ni Miss Marsh agak bz sikit smpai xsempat nk update blog Miss Marsh ni.. Hari ni Miss Marsh nk cerita tentang kisah si kaki bodek.. Kisah ini adalah luahan hati seorang teman Miss Marsh untuk d'tulis d'blog Miss Marsh ni.. 


Al-kisahnya.. Aku ni 6 orang in a geng la kan.. Nak d'tkdirkan,sorang of our geng d'tendang dari kampus sbb mslh CGPA yg kurang baik.. So.. Tinggallah kami b'5 kan.. Kami b'5 ni tinggal s'rumah.. Apa yang aku perasan sejak kami tinggal serumah kami ni dah xrapat mcm dulu lg dah.. So,skng kami da seperate kpd 2 n 3.. So,aku ni t'msuk dlm golongan yg b'3.. Nak d'jadikan kesah salah sorg dari yg b'2 ada transport la.. Kami pergi claz tumpang dia la.. Al-maklum la kami ni kan anak org kurang senang.. So,yg lagi sorg dari yg b'2 tu la kaki bodek.. Ape yg aku perasan dlm claz je msti nk duduk sblh yg ada kete kebal 2.. Apa motif dia?? Aku pun xtau.. So.. Nak d'jadikan cerita lg,kami b'3 ni la yang d'disihkan.. Yela,org xde harta mcm kami ni ape je yang ada kan.. Nak kata pndai pun,xde la pandai sgt.. Mmg xde benefit la kalau baik ngan kami yg b'3 ni kan.. Hahaha.. Kadang2 aku rasa kelakar dgn sikap si kaki bodek.. Nampak sgt la ko 2 kaki bodek kan.. Wahai si kaki bodek,kat sini aku ada benda nak bgtau kau..

Bahawasanya kami sgt menyampah dgn ko.. Tgk muka ko pun xlalu.. Apa lg dgr suara ko 2.. Suara ko mcm katak panggil hujan.. Ko ske sgt nyanyi kan.. Bingit telinga kami dgr.. Plz laa.. Ko pandai nk kritik org,sdgkan diri ko?? PERFECT ke??????? KO PERFECT x??

Itu ajelah luahan hati kami setakat ini.. Walaupun hati aku masih xpuas,tp tggu jela len kali k..



Itulah kisah yang d'ceritakan oleh teman Miss Marsh kpd Miss Marsh..Wah...Marah gler nampaknye cik T,cik A n cik D ni ye... Wasalam..

No comments:

KLIK SINI

Miss iPod