KLIK SINI

Followers

Monday 28 November 2011

Kenapa Saya Berblog???

Salam..

Hye korang.. Slmt ptg sume.. Knp tajuk
entri Neeya kali ni 'KENAPA SAYA BERBLOG' ea?
Actually tiba2 je Neeya terpikir sebab apakah 
berkecimpung dlm dunia blog ni.. Saje nak refresh
ingatan.. Ehehehee.. 


Actually niat untuk berblog ni da lama timbul..
Xsilap Neeya sejak 5 tahun lps.. Tapi bila nak
berblog je terasa mcm complicated sgt 'MENDE'
ni tau.. Even da pernah buat b4 ni tp hasilnye
mengecewakan.. Kuanggg3x.. 2 la kan..
Xnak mintak nasihat yang pakar..
BODOH SOMBONG
la sket time 2.. Eheeeeeeeeee..


Berbalik pada tajuk entri ni.. 
KENAPA SAYA BERBLOG????
Ada beberapa sebab sebenarnyee pada time 2..
Kali ni dengan azam n tekad mmg betul2 nak berblog 
la..Tapi sebab apa ea?? Actually niat sbnar Neeya
nak berblog adalah sbgai tempat curahan hati la 
kononnyeee kan.. Al-maklum la time 2 ada mslh percintaan..
Ahahaha.. Kelakarrr lak klau ingt balik.. So, atas nasihat
BFF Neeya, Miss A.. Dia suh Neeya berblog..
So.. Dari situ la Neeya start menceburi dunia blog ni..
Cewahhhhhh.. Mcm jadi ARTIS kan.. Siap 
guna perkataan MENCEBURI.. Wakakakkaa..


Tapi.. Actually skng blog Neeya ni bukan saje
da jadi blog tempat curahan hati.. Tapi dah DIROJAKKAN
dgn mcm2 benda la.. Alaaa.. Blog peribadi kan..
Ape salahnyeeee.. Suka hati la nak letak ape kan..
Antara ROJAK yang berada dlm blog ni skng
sprti ROJAK BUAH.. ROJAK PETIS..
ROJAK K*L*NG.. ROJAK MEE dsb..
Ahahaha.. Soriii.. Saya mmg sukeee merapuuuu..
2 mmg hobi sy sejak azali lg kot..


TOLONG JANGAN KUTUK SAYA !


Eheheheeeee.. Actually Neeya saje nak merapu..
Sape2 yang baca entri ni jgn marahkan 
sy okeee.. Sy xsukeee sgt kena marah ni..
Eheheheheheheheeeeeeeeeeeee...
Sekian entri merapu saya..

Wasalam..

No comments:

KLIK SINI

Miss iPod